Angry Monster, please go fast!

Το τερατάκι μας είναι πολύ θυμωμένο. Δεν το παίζουν οι φίλοι του. Αλήθεια έχει συμβεί ποτέ σε μας κάτι τέτοιο; Με ποιον τρόπο διαχειρηστήκαμε το θυμό μας; Μπορούμε να προτείνουμε στο τερατάκι τρόπο να φύγει η ένταση από μέσα του; Αποφασίζουμε τα συνεργαζόμενα σχολεία να εμπλακούμε σε μια δραστηριότητα STEAM και να δημιουργήσουμε Dragon breath. Στη συνέχεια πειραματιζόμαστε με τις κατασκευές μας και ανεβάζουμε φωτογραφίες σ’ ένα ψηφιακό πίνακα.

 

Επίσης δημιουργούμε μία συνεργατική παρουσίαση με προτάσεις προς τους γονείς για τη διαχείριση του θυμού των παιδιών τους και το κάθε σχολείο οργανώνει σχετική ενημέρωση για τους γονείς.

 

Τέλος συζητάμε με τα παιδιά τρόπους που τους βοηθούν να διαχειριστούν τον θυμό τους στον χώρου του σχολείου και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης εικονογραφούμε τις προτάσεις τους και δημιουργούμε μία συνεργατική παρουσίαση που αποτελεί οδηγό οδηγό για δασκάλους με πρακτικές δραστηριότητες διαχείρισης θυμού στην τάξη.